TwitterFacebookYoutubeRSS

L'infant d'aquesta edat ja adquireix una considerable autonomia.

Progressa molt en el desenvolupament motor i en la seva personalitat: afirmació del "JO" personal i crisi d'oposició.

Es continua amb l'activitat psicomotriu en els diferents espais psicomotors, a la mateixa aula i també al pati.

L'adquisició d'hàbits ja és molt establerta en aquesta edat.

En aquesta edat es continua amb el "massatge infantil" com en els dos cursos anteriors. Aquesta activitat es torna molt participativa pels mateixos infants que col.laboren en el desenvolupament de l'activitat.

Aquí ja aconsegueix un enriquiment progressiu del vocabulari, i passa de la paraula frase, a la frase pròpiament dita.

Progressa en el "joc simbòlic", reproduïnt de manera imaginativa les seves vivències, avançant en el coneixement d'ell mateix i del medi social que l'envolta.

L'infant evoluciona en la capacitat de concentració, i això fa que pugui dedicar-se a activitats de més llarga durada. Li agrada plasmar en el paper el que va aprenent. D'aquesta manera comença a adquirir una bona base pel seu desenvolupament escolar posterior.


  El racó de treball                                    En Panxeta                       El bany
raco_treball_p2panxetabany_p2  
 
                Experimentem amb diferents materials:
              pinturap2.jpgroger.jpg 
  pati_p2.jpg  jordi.jpg jocs_p2
 
                Abans de dinar ens rentem les mans!
              rentar_mans_p2.jpg  rentar_mans_p2_1.jpg 
    
          Alguns anem a dinar a casa i els altres esperem el dinar de manera impacient...        
                dinarcasa   dinarp2
               dinar2.jpg   dinartiti
           dinarlia   dinarnuria.jpg
         p2dinarnensdinarnenap2dinarnenes




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jhhk