Dades generals | Documentació necessària | Normativa d'interès | Tramitació | Observacions
Dades generals:
Descripció
Aquest tràmit us permetrà sol·licitar una bústia si teniu la vostra residència en un dels disseminats del municipi de Sant Joan de les Abadesses.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona que tingui la seva residència en un disseminat del municipi.
Quan?
Durant tot l'any.
Temps de tramitació:
El termini per a l'atorgament de la bústica és de com a màxim un mes a comptar des de la recepció de la sol.licitud corresponent.
El silenci administratiu és positiu.
Import:
Gratuït
Documentació necessària:
- Sol·licitud. Podeu descarregar-vos la sol·licitud a l'apartat "Tramitació".
Normativa d'interès:
- No hi ha lleis associades a aquest tràmit.
Tramitació:
- Presencialment: Empleneu la sol·licitud, adjunteu-hi la documentació que considereu pertinent, i presenteu-ho a al registre general de l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses a:
AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LES ABADESSES
Plaça Major, 3
17860 Sant Joan de les Abadesses
Tel. 972720100
També podeu presentar-ho per qualsevol dels mitjans previstos a l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJAP-PAC) com per exemple:
b) Als registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanyi a l’Administració General de l’Estat, als de qualsevol Administració de les comunitats autònomes, als d’alguna de les entitats que integren l’Administració local si, en aquest últim cas, s’ha subscrit el conveni oportú.
c) A les oficines de correus, en la forma que s’estableixi per reglament.
d) A les representacions diplomàtiques o les oficines consulars d’Espanya a l’estranger.
e) A qualsevol altre lloc que estableixin les disposicions vigents