Dades generals | Documentació necessària | Normativa d'interès | Tramitació | Observacions
Dades generals:
Descripció
Aquest tràmit us permet obtenir la llicència per a l'aprofitament intensiu de la vorera per a l'entrada i sortida de vehicles, modificant o rebaixant la vorera per facilitar l'accés a locals de guarda de vehicles ja sigui amb prohibició d'aparcament o no.
Només es concedirà el gual si existeix un accés possible i situat al davant de la façana del local de guarda de vehicles i si el local es destina exclusivament a la guarda de vehicles.
Qui ho pot demanar?
Quan?
En qualsevol moment, però sempre abans d'iniciar l'ocupació pública per aparcar el vehicle.
Termini de resolució:
La resolució s'ha de notificar en el termini de 2 mesos a comptar des de la presentació de la sol.licitud.
Efectes del silenci administratiu:
El silenci administratiu serà negatiu.
Import:
L´import serà el determinat a l'Ordenança fiscal reguladora de la taxa per entrades de vehicles a través de la via pública reguladora de la taxa per entrades de vehicles a través de la via pública.
Documentació necessària:
- Sol.licitud. Podeu descarregar-vos la sol.licitud a l´apartat "Tramitació".
- Adjunteu-hi la documentació que considereu convenient.
Normativa d'interès:
- Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú ( LRJAP-PAC)
- Llei 11/2007, de 22 de juny, d´accés electrònic dels ciutadans als Serveis Públics.
- LLei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de dades de caràcter personal (LOPD).
- Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s´aprova el Reglament de desenvolupament de la LOPD.
- Aquella altra normativa que sigui d´aplicació en cada supòsit.
- Ordenança fiscal reguladora de la taxa per entrades de vehicles a través de la via pública reguladora de la taxa per entrades de vehicles a través de la via pública
Tramitació:
- Per Internet: Per a tramitar telemàticament cal que disposeu d´un certificat digital o DNI electrònic. Inicieu la tramitació a continuació omplint el formulari web i adjunteu-hi la documentació que considereu pertinent.
- Presencialment: Empleneu la sol·licitud, adjunteu-hi la documentació que considereu pertinent, i presenteu-ho a al registre general de l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses a: AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LES ABADESSES
Plaça Major, 3
17860 Sant Joan de les Abadesses
Tel. 972720100
També podeu presentar-ho per qualsevol dels mitjans previstos a l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJAP-PAC) com per exemple:
b) Als registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanyi a l’Administració General de l’Estat, als de qualsevol Administració de les comunitats autònomes, als d’alguna de les entitats que integren l’Administració local si, en aquest últim cas, s’ha subscrit el conveni oportú.
c) A les oficines de correus, en la forma que s’estableixi per reglament.
d) A les representacions diplomàtiques o les oficines consulars d’Espanya a l’estranger.
e) A qualsevol altre lloc que estableixin les disposicions vigents