Dades generals | Documentació necessària
Dades generals:
Descripció
Tots els tràmits que es realitzen online es poden tramitar també presencialment a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses.
Oficina d’Atenció al Ciutadà
Plaça Major, 3
17860 Sant Joan de les Abadesses
Telèfon: 972720100 | ajuntament[@]santjoandelesabadesses.cat
Per consultar les especificacions de cada tràmit, recomanem contactar amb l'àrea de l'Ajuntament que el gestiona. Consulta el Directori de serveis municipals.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica.
Quan?
En horari d'atenció al públic.
Horaris:
De dilluns a divendres:
-
- de 8.00 a 15.00 hores i de 16.30 a 19.00 hores
Import:
En funció de cada tràmit a realitzar cal consultar les ordenances fiscals que regulen les taxes.
Documentació necessària:
- Sol·licitud. Cada tràmit pot tenir un model de instància diferent. Cal que accediu al tràmit electrònic, OMPLIR LA SOL·LICITUD AMB LES VOSTRES DADES sense registrar-se (No cal certificat digital) i prémer el botó "VERSIÓ IMPRIMIBLE" que apareix en el tràmit electrònic que és com aquest:
- Documentació complementària que considereu pertinent.