Debug | ||
---|---|---|
LOAD BASE STYLE | visual_menu_base PLAIN |
En aquesta pàgina podreu consultar la composició del plenari municipal durant la legislatura 2023-2027, les regidories i de qui són responsabilitat, així com les opcions per posar-s'hi en contacte.
Tot i no ser un òrgan d’existència obligatòria es considera necessària la creació d´una comissió formada pels membres de l´equip de govern amb la finalitat de coordinar les diferents actuacions municipals. Aquesta comissió tindrà caràcter complementari a l´organització municipal segons els articles 47 i 48 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d´abril, pel qual s´aprova el Text refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya i tindrà les següents funcions:
Li correspon l'examen, estudi i informe dels comptes anuals de la Corporació.
La Comissió informativa prèvia al Plenari Municipal està integrada per TOTS ELS REGIDORS DE L'AJUNTAMENT
Aquest projecte ha estat cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional de la Unió Europea, la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Girona i l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses
__
© 2022 Sant Joan de les Abadesses
Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses. Plaça Major, 3 - Tel. 972 720 100 - Contacte
Avís legal - Política de privacitat - Política de cookies
Web creada per: Dinàmic Enginy, Global ICT Services i l'estudi de l'Arminda