TwitterFacebookYoutubeRSS

montse-palmaLa sala Abat Arnau de Vilalba del Palau de l'Abadia, a Sant Joan de les Abadesses, acollirà el proper dissabte 12 de maig, a les 6 de la tarda, l'acte de presentació del llibre de Montse Palma: "Contra la crisi, talent". L'acte de presentació del llibre comptarà amb la intervenció de la Sra. Montserrat Tallant, mestra i llicenciada en Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona, i del Sr. Jordi Casanova, biòleg i investigador de l'Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona).

Aquest llibre és una recopilació d'articles, textos i transcripcions de treballs parlamentaris de l'autora durant els seus anys com a diputada per Girona al Congrés. El llibre ofereix una visió àmplia dels debats i l'evolució durant els últims anys en política educativa, universitària i científica, que reflecteixen diferents moments i aspectes d'aquests àmbits, des de qüestions de fons com el dret fonamental a l'educació, la formació professional i l'ocupació i la necessitat de pactes educatius, passant per la reforma de l'educació universitària i el procés de Bolonya, la formació del professorat a la qüestió lingüística, fins a les relacions ciència - societat, la inversió en R+D+I, la divulgació i la cultura científiques i la nova llei de Ciència. 

El llibre ha estat editat per EDXS Edicions i compta amb 226 pàgines, prologades per Mercedes Cabrera i Joan Manuel del Pozo.    

Montse Palma (Figueres, 1959), és psicòloga, llicenciada en filosofia i lletres per la UAB, màster en psicologia de l'aprenentatge. Ha fet estudis de doctorat en psicologia de l'educació. És professora de la Universitat de Girona des del 1989. Militant del PSC des del 1991, ha estat regidora de l'Ajuntament de Figueres i ha encapçalat el PSC de Girona a les generals del 2004 i el 2008.

Per a més informació:

Àrea de Turisme i Cultura – Palau de l'Abadia
Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses
Telèfon: 972 72 05 99
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.